ZAGŁOSUJ NA MATIEGO!

MatiHro zaraz po nominacji został przez nas poproszony o komentarz w tej sprawie, oraz by napisał kilka słów dlaczego to właśnie on powinien zostać Królem Internetu!? :

Kochani!Bardzo się cieszę, że redakcja bloga „Igniuz” zorganizowała plebiscyt na króla internetu, tym bardziej iż mam przyjemność brać w nim udział. Natomiast Wy macie za zadanie wybrać przyszłego „króla internetu”. Wyślijcie maila z nazwą kandydata. Osobiście obiecuję, że jeżeli zostanę wybrany „królem internetu” przywrócę moje audycje live i regularnie będę nadawał. Jeżeli lubicie wspólnie pośpiewać, pozdrowić kogoś na moich audycjach, to zagłosujcie na mnie. Dość z monotonią i monotematycznymi blogami. Ten plebiscyt to dobra okazja, żeby coś zmienić. Aby pokazać, że nie trzeba wchodzić na zagraniczne strony, by zobaczyć ciekawe osoby i internet dający nowe możliwości artystom. Pozdrawiam! Mati Hro.

11 komentarzy:

  1. dziwny on jest najpierw nie chciał i taki niezdecydowany był a teraz nagle takie słowa ładnie jak haragiewka zawieje tak sie rusza!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powinien wygrać!

    OdpowiedzUsuń
  3. oj mati Mati :P

    OdpowiedzUsuń
  4. i madry koleś powinien on wygrac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. znany jest z tego ze jest znany

    OdpowiedzUsuń
  6. mati ma wygrać bo przestane was czytać heheh

    OdpowiedzUsuń
  7. o mati widze ze nagle sie odwrocil o 360 stopni jednoczesnie przekrecajac sie na nogdze w lewo :P

    OdpowiedzUsuń
  8. jedno mnie wkórwia! to ze mati nagle sie robi taki niby uczciwy a zaglosowal by na KACyNSKIEGO buahahahhaha

    OdpowiedzUsuń
  9. on i gwiazda internetu żall mi go

    OdpowiedzUsuń
  10. to ten lizodupiec roztockiego ? on mu wchodzi w kakao bez smarowania żelem

    OdpowiedzUsuń
  11. lubie go i mam nadzieje ze HRO wygra!

    OdpowiedzUsuń