69 komentarzy:

  1. nagrody dla glosujacych , yhy jasnee.

    OdpowiedzUsuń
  2. WIEDZIALEM ZE WYGRA GRACJAN!

    OdpowiedzUsuń
  3. HAZURO ZAKAZAŁ WAM ZAMIESZCZANIA TUTAJ TEGO FILMIKU! tzn sobie zakazał... tzn... eee... hazuro dlaczego to nam robisz :(((

    OdpowiedzUsuń
  4. wiedzialam ze GRACJAN

    OdpowiedzUsuń
  5. wiedziałem ze GRACJAN wygra jeah!

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje gracjan :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie ze wygrał gracjan a Hazuro ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. GRACJAN GÓRĄ!

    OdpowiedzUsuń
  9. GRATULACJE GRACJAN ROZTOCKI GRATULACJE!

    OdpowiedzUsuń
  10. prawidłowo MATI TEŻ ŁADNY WYNIK :)

    OdpowiedzUsuń
  11. GRACEK SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. moje szczere GRATKI DLA GRACKA :p

    OdpowiedzUsuń
  13. super GRACEK jestes KRÓLEM! O BOZE JAKI SZTYWNY! :p

    OdpowiedzUsuń
  14. Przekręt jak chuj tutaj był ;/
    bo Diamond - King zmotywował połowę forum dla fanów dody ktorzy oddawali głosy wśrod nich byłam ja a oni takie oszustwo ! Ale co tam diamond - King już sam w sobie jest królem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. MATI HRO POWINIEN WYGRAC!

    OdpowiedzUsuń
  16. King kopiuje pseudonimy? http://pl.wikipedia.org/wiki/King_Diamond

    OdpowiedzUsuń
  17. o boze ten debil??

    OdpowiedzUsuń
  18. GŁOSOWAŁAM NA GRACKIEGO :d

    OdpowiedzUsuń
  19. wiedziałem ze on wygra a hazuro wypadł ekstra XD

    OdpowiedzUsuń
  20. Sprawiedliwie wygrał GRACEK!

    OdpowiedzUsuń
  21. ZAJEBISCIE GRACJAN!

    OdpowiedzUsuń
  22. WSPANIALE NASZ JEDYNY KROL!

    OdpowiedzUsuń
  23. gracki gracek xd

    OdpowiedzUsuń
  24. super GRACJAN SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  25. KRÓL JEST JEDEN!

    OdpowiedzUsuń
  26. moje szczere gratulacje! :*

    OdpowiedzUsuń
  27. BARDZO SIE CIESZE ZE GRACJAN WYGRAŁ!

    OdpowiedzUsuń
  28. mati hro góra!

    OdpowiedzUsuń
  29. gracjan gracjan!

    OdpowiedzUsuń
  30. GRACEK NASZ KRÓL!

    OdpowiedzUsuń
  31. ja pioerdole wiedzialem ze on wygrał!!

    OdpowiedzUsuń
  32. ŁADNIE GRATULUJE!

    OdpowiedzUsuń
  33. A NIE MOWIŁAM.... :d

    OdpowiedzUsuń
  34. brafko gracjan!

    OdpowiedzUsuń
  35. omg wygrał pederasta :P

    OdpowiedzUsuń
  36. i PRAWIDŁOWO BO TO JEDYNY KRÓL!

    OdpowiedzUsuń
  37. pierdole wiedziałem!

    OdpowiedzUsuń
  38. wygrała dziwka i kurwa :D

    OdpowiedzUsuń
  39. a nie mowiłam!

    OdpowiedzUsuń
  40. wiedzialam ze roztocki!

    OdpowiedzUsuń
  41. o boze wiedzialem ze on!

    OdpowiedzUsuń
  42. ładnie to zrpbil HAZURO!

    OdpowiedzUsuń
  43. wybraliscie pedała

    OdpowiedzUsuń
  44. ładnie roztocki wygrał

    OdpowiedzUsuń
  45. ładnie gracek wygrał

    OdpowiedzUsuń
  46. brawo gracjan! wiedziałam ze wygrasz :)

    OdpowiedzUsuń
  47. co za tupet komentarze sa dodawane jeden po drugim i nawet sobie sprawdziłem IP :)
    Szkoda że ktoś (domyślam się, że albo gracjana albo ktos z jego "fanów") wystawia prawie wszystkie komentarze sam :D

    OdpowiedzUsuń
  48. to jakaś ściema roztocki juz wczesniej przygotował sobie zdjecie w debilnej koronie na łbie

    OdpowiedzUsuń
  49. jak patrze na morde prostackiego Gracka to za każdym razem zwracam karpia wigilijnego ! :/ blee. to jest dopiero oblech.

    OdpowiedzUsuń
  50. Tu ojciec Gracjana
    Zazdrościcie mojemu synowi sławy i tytułu Króla Internetu Przemawia przez was zawiść ,że mój syn chociaż jest opóźniony w rozwoju i ma IQ przeciętnego chomika syryjskiego zaszedł tak daleko A teraz jak ta wieść rozniesie sie u niego w pracy to zrobią go jak nic kierownikiem działu mięsnego

    OdpowiedzUsuń
  51. Cześć Wam! Przed chwilą wróciłem z Międzyzdrojów, z bardzo udanego mojego występu tam! I tutaj wielka niespodzianka, jestem Królem Internetu!!! Dziękuję wszystkim którzy na mnie głosowali! Bardzo dziękuję, ta nagroda jest Wasza i tytuł Króla Internetu też jest Wasz! Bo wszystko jest tylko dzięki Wam! Serdecznie jeszcze raz Wam dziękuję! Wasz Gracjan

    OdpowiedzUsuń
  52. pierdol sie gracjan

    OdpowiedzUsuń
  53. gracek jesteś oblech i się nie osmieszaj 98% internautów ma z ciebie polewę a u 2% internautów stwierdzono zgon po tym jak zobaczyli ciebie w sieci. Sam nie zauważasz jakiego kretyna z Siebie robisz. Ten debil myśli że jest Bogiem, i każdy go kocha i szanuje :D szkoda tylko że na ulicy w Ciebie kamieniami rzucają :D

    OdpowiedzUsuń
  54. jak widze morde gracka to mam ochote na samobójstwo

    OdpowiedzUsuń